 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Behåller... Traynor YGM-3
| Author |
Message |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
 Behåller... Traynor YGM-3
Fy fan vad den lät bra på repet igår. Ingen försäljning här inte. Jag har en Traynor YGM-3 1976/77? som "kan vara till salu" Sitter ställbar bias i den nu, bytt en kondning. Två skärmgallermotstånd på slutrören. Tweakad enligt: http://www.youtube.com/watch?v=hLhGeU4wb2Uhttp://www.youtube.com/watch?v=5JtIjZ7W ... re=relatedAlla originaldelar finns förutom footswitch.  4.500 SEK + frakt Kan åka i bil till "tjockhult" på lördag [:D](E4:an upp från Linköping)
|
| 19 Nov 2010, 11:03 |
|
 |
|
troman
Joined: 31 Aug 2006, 16:40 Posts: 202 Location: Stockholm
|
Köp! Kanonstärk. Hade jag inte haft två redan (en ´73 och en ´76) så hade jag slagit till direkt[^]
|
| 23 Nov 2010, 16:49 |
|
 |
|
JonasSweden1
Joined: 27 Aug 2009, 14:20 Posts: 873 Location: Stockholmsområdet
|
Du har mail!!
|
| 23 Nov 2010, 17:40 |
|
 |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
JonasSweden1 wrote:
Du har mail!!
Mail tillbaka
|
| 24 Nov 2010, 11:36 |
|
 |
|
Hawk
Joined: 14 Oct 2009, 14:53 Posts: 356
|
Jag förstår dej Leffje, Jag har en likadan, och dom låter grymt. Min kan dock vara till salu - till rätt pris... Finns i Stockholm. Any takers? -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpals
|
| 14 Dec 2010, 12:37 |
|
 |
|
dodde
Joined: 03 Sep 2008, 17:48 Posts: 1238 Location: Y-län
|
Ja HUR (bra) låter dom? Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute. Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga. Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna, tillräckligt varierat alltså. Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna. Vem vet, kanske blir en sån [:)] Verkar vara bra byggen iaf.
/dodde
|
| 14 Dec 2010, 18:54 |
|
 |
|
dodde
Joined: 03 Sep 2008, 17:48 Posts: 1238 Location: Y-län
|
Hawk wrote: Jag förstår dej Leffje, Jag har en likadan, och dom låter grymt. Min kan dock vara till salu - till rätt pris... Finns i Stockholm. Any takers? -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpalsDu har mail!
|
| 15 Dec 2010, 16:58 |
|
 |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
dodde wrote: Ja HUR (bra) låter dom? Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute. Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga. Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna, tillräckligt varierat alltså. Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna. Vem vet, kanske blir en sån [:)] Verkar vara bra byggen iaf.
/dodde
Du har mail med lyssningstips [8D]
|
| 15 Dec 2010, 19:28 |
|
 |
|
Hawk
Joined: 14 Oct 2009, 14:53 Posts: 356
|
och mejl besvarat  -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpals
|
| 16 Dec 2010, 19:58 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|