| Author |
Message |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
 Gibson Les Paul Faded
Kom med förslag. Strator och metalguror får hänvisa sig någon annanstans.
..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 02:34 |
|
 |
|
messy
Joined: 18 Jun 2005, 09:06 Posts: 547 Location: Malmö
|
Studio? Standard? Hur gammal? Färg?
|
| 21 Jan 2011, 10:02 |
|
 |
|
djangus
Joined: 28 Jul 2009, 19:17 Posts: 478 Location:
|
En fin Gibson SG standard från 2005 i perfekt skick? Med originalcase förstås.
|
| 21 Jan 2011, 10:49 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
Ja som det står så är det en faded. Så ingen studio, det finns bara en färg i den serien som jag förstår och det är en tobackoburst, riktigt snyggt ex. Jag skippar tyvärr SGn sålänge men jag kan återkomma  Söker gärna en Fender jaguar/jazzmaster, eller varför inte en gretsch! ..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 12:04 |
|
 |
|
messy
Joined: 18 Jun 2005, 09:06 Posts: 547 Location: Malmö
|
Lite bilder vore fint [:)]
|
| 21 Jan 2011, 15:45 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
[img]file:///C:/Users/Victor/Downloads/Bilder/18302_1182774154.jpg[/img]
..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 15:52 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
Hur fan lägger man in bilder?:S måste man ladda upp den på någon hemsida först eller vad händer?
..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 15:53 |
|
 |
|
omalm
Joined: 17 Dec 2009, 15:34 Posts: 593 Location: Norrlands huvudstad
|
Japp, du måste lägga upp den på Photobucket eller liknande.
|
| 21 Jan 2011, 16:06 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
Startar en ny istället
..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 16:18 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
|
| 21 Jan 2011, 16:35 |
|
 |
|
klast
Joined: 29 May 2005, 11:28 Posts: 1376 Location: Eskilstuna
|
 ...all the times I've had to play while people sat there drunk...
|
| 21 Jan 2011, 16:45 |
|
 |
|
voxac30tb
Joined: 12 Aug 2002, 07:34 Posts: 622
|
50s eller 60s hals på den? Vikt?
|
| 21 Jan 2011, 16:51 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
50's neck kan jag säga än sålänge. vikten kommer senare
..sa flickan
|
| 21 Jan 2011, 16:53 |
|
 |
|
borehead
Joined: 02 Feb 2009, 00:53 Posts: 287 Location:
|
Byte Hagström Swede Tremar färg vit?
|
| 23 Jan 2011, 13:56 |
|
 |
|
VictorDoe
Joined: 12 Oct 2009, 01:11 Posts: 138 Location:
|
Tack för förslaget borehead men nu är denna vackra sak tyvärr borta från marknaden  ..sa flickan
|
| 23 Jan 2011, 16:37 |
|
|