http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=52948Det ovan i länken kan bytas mot en Epiphone Les Paul eller liknande med 22 band.
Någon tele som saknar baseball hals kan funka.
Ska fasen skaffa en äkta humbucker gura oxå.
Kan lägga pengar mellan.
Däremot inga fingrar...
Helst inga floyd eller 24 bands prylar.
Jomboband...njae va?
/Tommy