| Author |
Message |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
 Matamp C7 topp + Mesa låda mot combo.
Matamp C7 topp + Mesa låda med en Vintage 30 bytes mot en välljudande liten rörcombo. Toppen och lådan är vita. Bilder -> http://www.dropbox.com/gallery/21724594 ... p?h=26d544- När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 04 Mar 2011, 13:26 |
|
 |
|
hwestman
Joined: 25 Aug 2004, 15:54 Posts: 1143 Location:
|
Marshall artist plus pengar kanske?
|
| 05 Mar 2011, 17:52 |
|
 |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
hwestman wrote: Marshall artist plus pengar kanske?
Hmm, berätta mer. Är det en sån som finns på Vend? - När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 05 Mar 2011, 18:17 |
|
 |
|
hwestman
Joined: 25 Aug 2004, 15:54 Posts: 1143 Location:
|
Det är en trettiowattare med två kanaler, el34or i slutsteget och en vintage 30. Många tycker den låter för vasst och gör något som kallas c1-modden. Den är gjord och lagd på en Push-pull-potentiometer så man kan få bägge varianterna. Modellen är rätt omskriven på nätet, så läs lite och återkom.
|
| 05 Mar 2011, 23:25 |
|
 |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
Fetbob wrote: hwestman wrote: Marshall artist plus pengar kanske?
Hmm, berätta mer. Är det en sån som finns på Vend? - När Tore Skogman var här räckte det med en stol - Ok, tack men den är inget för mig. Enkanals helrör lågwattare ligger mer i linje med vad jag behöver. - När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 06 Mar 2011, 11:09 |
|
 |
|
hwestman
Joined: 25 Aug 2004, 15:54 Posts: 1143 Location:
|
Vad sägs om pengar?
|
| 06 Mar 2011, 22:10 |
|
 |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
hwestman wrote: Vad sägs om pengar?
Pengar ar fint;-) Hur manga? - När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 06 Mar 2011, 23:47 |
|
 |
|
hwestman
Joined: 25 Aug 2004, 15:54 Posts: 1143 Location:
|
Ja du har väl någon egen idé kring detta? Tror det är bättre att du kommer med ett förslag. Skickade även lite mer info kring Marshall-förstärkaren per e-post...
|
| 07 Mar 2011, 12:26 |
|
 |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
hwestman wrote: Ja du har väl någon egen idé kring detta? Tror det är bättre att du kommer med ett förslag. Skickade även lite mer info kring Marshall-förstärkaren per e-post...
Ok vi håller oss till epost i fortsättningen... - När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 07 Mar 2011, 14:53 |
|
 |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
Fetbob wrote: hwestman wrote: Ja du har väl någon egen idé kring detta? Tror det är bättre att du kommer med ett förslag. Skickade även lite mer info kring Marshall-förstärkaren per e-post...
Ok vi håller oss till epost i fortsättningen... - När Tore Skogman var här räckte det med en stol - Maila gärna iväg en prisbild till mig med. Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown"><font size="4">C</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>hristian <u><i><b><font color="brown"><font size="4">H</font id="size4"></font id="brown"></b>"]</u>enning.
|
| 07 Mar 2011, 17:44 |
|
 |
|
mikel
Joined: 24 Jan 2010, 12:05 Posts: 236 Location: Kallinge
|
Jag vet att jag kommer att ångra detta men jag har en Hiwatt Custom 7-combo i vitt utförande. Intressant?
|
| 07 Mar 2011, 22:21 |
|
 |
|
Fetbob
Joined: 06 Sep 2009, 15:58 Posts: 392
|
mikel wrote: Jag vet att jag kommer att ångra detta men jag har en Hiwatt Custom 7-combo i vitt utförande. Intressant?
Ja det är definitivt intressant. Det var länge sen jag spelade på en Hiwatt men den lät riktigt bra clean minns jag - När Tore Skogman var här räckte det med en stol -
|
| 08 Mar 2011, 00:59 |
|
|