View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 06:54



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Gone 
Author Message

Joined: 14 Oct 2010, 13:13
Posts: 195
Location: västervik
Post Gone
<s>En schecter omen 7 extreme med seymour duncan invader som stall mick , hals micken schecter. Har några dings på baksidan.. Funkar fint. bytesvärde ca 2500

Bytes mot tex
----------------------------------
Squire Classic Vibe
Kropp strata japan+hals
Kropp Tele japan+ hals
Les paul?
Fender usa hals med stämmisar
Laddad strata kropp med standard halsficka. Obs! inget plyfa bygge
Eller kom med förslag , inget 7 strängat dock.

-------------------------------------------------------
Lite bilder på guran ( tagna me mobil )</s>Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

cheers//


17 Mar 2011, 17:36
Profile

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4265
Location: Boden Norrbotten
Post 
Har haft en sån när den kom ut på marknaden och väldigt mycket gitarr för slanten. Tror inget kommer nära när det gäller pris/kvalitet. Sedär fick du en bump [:D]

"Det är aldrig försent att ge upp"


17 Mar 2011, 20:51
Profile WWW

Joined: 14 Oct 2010, 13:13
Posts: 195
Location: västervik
Post 
Tacker för bumpen [:)]


17 Mar 2011, 23:07
Profile

Joined: 18 May 2006, 23:18
Posts: 753
Location:
Post 
En Vintage LP med P90 kanske?
Image


21 Mar 2011, 23:13
Profile ICQ WWW

Joined: 14 Oct 2010, 13:13
Posts: 195
Location: västervik
Post 
BiTTeR wrote:

En Vintage LP med P90 kanske?
Image


Ett brev i lådan


22 Mar 2011, 18:53
Profile

Joined: 14 Oct 2010, 13:13
Posts: 195
Location: västervik
Post 
<s>
splattenstein wrote:

En schecter omen 7 extreme med seymour duncan invader som stall mick , hals micken schecter. Har några dings på baksidan.. Funkar fint. bytesvärde ca 2500

Bytes mot tex
----------------------------------
Squire Classic Vibe
Kropp strata japan+hals
Kropp Tele japan+ hals
Les paul?
Fender usa hals med stämmisar
Laddad strata kropp med standard halsficka. Obs! inget plyfa bygge
Eller kom med förslag , inget 7 strängat dock.

-------------------------------------------------------
Lite bilder på guran ( tagna me mobil )</s>
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

cheers//


24 Mar 2011, 18:38
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.