
Customshop V mot "gubbgura"?
Intressekoll....
Skulle ev kunna tänka mig byta/delbyta denna mot nåt mer gubborienterat men i cutomshop segmentet.. Les Paul, PRS, Strata i den ordningen typ
Bytesvärden... tja fan vet..
Guran finns i denna utforming(inlays, färg etc) i 1ex i världen..
Inköpspris(när dollar stog i 8spänn, ajaj) var 3750$(inkl frakt) + tull & moms...

lite lånade bilder..




<font size="1">
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
Musik:
http://www.myspace.com/jarnetswedenYoutube:
http://www.youtube.com/bummmerFoton:
http://www.flickr.com/photos/bummmer</font id="size1">