Joined: 07 Apr 2004, 22:14 Posts: 808 Location: Stockholm
Har du adapter till den?
04 Apr 2011, 08:35
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
Urban wrote:
Har du adapter till den?
Inte en original. Men jag har några andra att välja mellan.
"Det finns alltid plats för mer"
04 Apr 2011, 18:20
Urban
Joined: 07 Apr 2004, 22:14 Posts: 808 Location: Stockholm
Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.
Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...
Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud?
04 Apr 2011, 18:30
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
Urban wrote:
Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.
Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...
Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud?
Du har mail!
"Det finns alltid plats för mer"
04 Apr 2011, 20:36
Urban
Joined: 07 Apr 2004, 22:14 Posts: 808 Location: Stockholm
Herb wrote:
Urban wrote:
Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.
Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...
Så ett byte kunde ju vara kul. Eller om du hellre vill ge ett bud?
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum