View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 01:04



Reply to topic  [ 6 posts ] 
FIXAT! Minor mot Switch 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 21:39
Posts: 867
Location:
Post FIXAT! Minor mot Switch
Byter min TC Electronic G-Minor mot deras G-Switch.

http://www.tcelectronic.com/g-switch.asp

"Det finns alltid plats för mer"


31 Mar 2011, 19:37
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Apr 2004, 22:14
Posts: 808
Location: Stockholm
Post 
Har du adapter till den?


04 Apr 2011, 08:35
Profile
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 21:39
Posts: 867
Location:
Post 
Urban wrote:

Har du adapter till den?


Inte en original. Men jag har några andra att välja mellan.

"Det finns alltid plats för mer"


04 Apr 2011, 18:20
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Apr 2004, 22:14
Posts: 808
Location: Stockholm
Post 
Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.

Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...

Så ett byte kunde ju vara kul.
Eller om du hellre vill ge ett bud?


04 Apr 2011, 18:30
Profile
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 21:39
Posts: 867
Location:
Post 
Urban wrote:

Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.

Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...

Så ett byte kunde ju vara kul.
Eller om du hellre vill ge ett bud?


Du har mail!


"Det finns alltid plats för mer"


04 Apr 2011, 20:36
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Apr 2004, 22:14
Posts: 808
Location: Stockholm
Post 
Herb wrote:

Urban wrote:

Enligt manualen ska den dra 2 watt. Då behövs det en adapter som klara det.

Anledningen att jag frågar är för att jag har en G-switch i kartong liggandes. Den fungerade inte att använda som jag hade tänkt och nu ligger den bara...

Så ett byte kunde ju vara kul.
Eller om du hellre vill ge ett bud?


Du har mail!


"Det finns alltid plats för mer"


Du har mail tillbaka.


05 Apr 2011, 08:26
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.