View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 12:10



Reply to topic  [ 7 posts ] 
VÄNSTER Tele '52 RI - [Behåller] 
Author Message
User avatar

Joined: 04 Jun 2008, 09:11
Posts: 174
Location: Stockholm
Post VÄNSTER Tele '52 RI - [Behåller]
Tänkte kolla ifall jag får napp.

Jag har alltså en orginal Fender Telecaster '52 American Vintage Reissue i toppskick. En grymt bra gitarr!!!
Det sitter ett Glendale intone cutting edge twang set på den. (kompenserade sadlar)

Vill ha en Gibson Les Paul!

Maila mig ifall du har ett bytesförslag.

http://www.myspace.com/hamusikproduktion


11 Apr 2011, 20:12
Profile WWW

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Bilder och pris?[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


11 Apr 2011, 20:32
Profile WWW
User avatar

Joined: 04 Jun 2008, 09:11
Posts: 174
Location: Stockholm
Post 
christian-h wrote:

Bilder och pris?[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


Hej Christian! Eftersom detta är ett byte sitter det egentligen ingen prislapp. Det kan man ju diskutera vid ett eventuellt... ja byte.
Bilder kan fixas för den intresserade som, enligt ovan, mailar mig vid intresse.

Hade du en vänster LP du vill byta eller ville du bara vara en smart ass? ;)

http://www.myspace.com/hamusikproduktion


11 Apr 2011, 21:22
Profile WWW

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Jag spelar höger-gitarr, men en gibson les Paul har jag. Den blir vänstergitarr i spegeln!

Nej, det är nämligen så att en kamrat till mig letar gitarr, just en vänster telecaster b.la. Är det bara byten som är intressant blir det svårt i så fall. Ingen smart ass med andra ord.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


12 Apr 2011, 22:34
Profile WWW
User avatar

Joined: 04 Jun 2008, 09:11
Posts: 174
Location: Stockholm
Post 
christian-h wrote:

Jag spelar höger-gitarr, men en gibson les Paul har jag. Den blir vänstergitarr i spegeln!

Nej, det är nämligen så att en kamrat till mig letar gitarr, just en vänster telecaster b.la. Är det bara byten som är intressant blir det svårt i så fall. Ingen smart ass med andra ord.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


OK! Den ligger under säljes nu också med mer info + bild.
Jag kan självklart fota mer vid behov och skicka.

Här... http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=56408
Mvh,

Henrik

http://www.myspace.com/hamusikproduktion


13 Apr 2011, 10:49
Profile WWW

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Kanon! Förmedlar det till kamraten, tack tack.



Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


13 Apr 2011, 14:36
Profile WWW
User avatar

Joined: 04 Jun 2008, 09:11
Posts: 174
Location: Stockholm
Post 
Tack själv! [:p]

http://www.myspace.com/hamusikproduktion


13 Apr 2011, 14:46
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.