View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 23:20



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Malmberg 4x12 
Author Message

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post Malmberg 4x12
med celestion g12t 75-or
fet grym låda.

bytes mot nåt kul, kom med förslag

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !


13 Apr 2011, 21:31
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 07 Nov 2008, 13:58
Posts: 1491
Location:
Post 
Ursäkta trådkapningen men byt till er Malmberglådan någon direkt!!!Har en likadan med Creambacks det är tamejtusan den bästa låda jag någonsin hört[:p][:p]


13 Apr 2011, 21:37
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post 
jo fan, det är bra grejer detta. Ska sälja toppen som den har använts till så jag behöver inte en låda då.


__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !


13 Apr 2011, 22:07
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 01 Jul 2010, 14:09
Posts: 366
Location: Malmö
Post 
Byte mot min Fender Highway One strata?

Fint, dock spelat, skick. Färgen är svart med en maple-neck. Riktig Hendrix gura.

Inbytesvärde borde ligga runt 5.500:-.

Bilder här http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=56647

Intresserad?


17 Apr 2011, 23:12
Profile WWW

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post 
du har mail filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !


17 Apr 2011, 23:47
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 01 Jul 2010, 14:09
Posts: 366
Location: Malmö
Post 
spindeln wrote:

du har mail filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !



Gå in på länken i min förra kommentar, där kan du se bilder!


17 Apr 2011, 23:59
Profile WWW

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post 
du har mail igen filip

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !


18 Apr 2011, 10:09
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 05 May 2008, 20:57
Posts: 3347
Location:
Post 
Fick inget svar av Filip så nån annan kanske är intresserad av att byta ?

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !


19 Apr 2011, 11:05
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.