hmm... är du allvarlig nu?
Tyckte det verkade ett väligt stort ingrepp före gemene man allt ta sig an...[;)] När man hittar bra gitarrer för ganska lite pengar idag. Men e kanske vanligare än va ja trodde. [:D]
Edit: Såg inte videon förrns nu....
lätt som e plätt jue bara å tuta å köra
Ersmarker wrote:
iggle wrote:
Haha och hur menar du att det skulle gå till?
Tja...köp konan som auktioneras. Köp även ett resonatorlock. Såga hål i locket på guran och installera konan. Spela. Eller?
Här är instruktionsvideon.
http://www.youtube.com/watch?v=IEZyoAULbLE