" Du får prova själv, du måste hitta "ditt" ljud"

. Men t ex skulle jag satt det så här. Tuner, Octavius, compressor, sen är det bara en massa od och ordningen där vet jag inte, jag brukar sätta pedaler inställda på mer od senare. 5 Stycken verkar mycket, men väldigt skoj. Sedan replican följt av room-mate.
Edit: Med 5 od kan du ju också sprida ut dom lite, prova att sätta ac-booster före octavius och se vad som händer t ex.
myspace.com/slackervillezoo