| Author |
Message |
|
Bbenderman
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
|
 Liten wahwah
Letar efter en wah som är liten i formatet hittar bara Ibanez vet inte hur den låter men den är liten.  Prylgalen
|
| 26 Apr 2011, 19:32 |
|
 |
|
spufuz
Joined: 09 Jul 2008, 15:51 Posts: 1162 Location:
|
|
| 26 Apr 2011, 19:44 |
|
 |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
Kolla chi wahwah den är liten som en Bosspedal. Jag har en sådan.
/Thomas
|
| 26 Apr 2011, 19:47 |
|
 |
|
spufuz
Joined: 09 Jul 2008, 15:51 Posts: 1162 Location:
|
Hoffe wrote: Kolla chi wahwah den är liten som en Bosspedal. Jag har en sådan.
/Thomas
Den va cool! http://store.thesegoto11.se/product_inf ... ts_id=1495
|
| 26 Apr 2011, 20:51 |
|
 |
|
Bbenderman
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
|
Jo rå in på Ebay nu och köpte en Plutoneium Chi-Wah-Wah
Prylgalen
|
| 27 Apr 2011, 00:41 |
|
 |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
Bbenderman wrote: Jo rå in på Ebay nu och köpte en Plutoneium Chi-Wah-Wah
Prylgalen
Bra där BG! Ingen idé att stå emot GAS:en:) /Thomas
|
| 27 Apr 2011, 08:49 |
|
 |
|
Lemmy
Joined: 10 Mar 2004, 23:38 Posts: 2344 Location: Gislaved SWISH
|
Det var en läcker liten sak. Kom gärna med en recension när du testat
Si fractum non sit, noli id reficere
|
| 27 Apr 2011, 09:47 |
|
 |
|
Bbenderman
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
|
Nu har den landat från Usa slapp tull och moms det var tur eftersom den kostade över US200 $.med frakt. Packade just upp den och den utstrålar kvalite rakt igenom hoppas den låter lika bra. Var i kedjan ska den sitta ? Först eller sist Återkommer med recension.   Prylgalen
|
| 09 May 2011, 20:19 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Sätt den först.
myspace.com/slackervillezoo
|
| 09 May 2011, 20:35 |
|
 |
|
Bbenderman
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
|
Gjort ett litet test och den verkar lovande gillar att den ligger i viloläge tills man börjar trampa eller bara nudda den så aktiveras WAH. Skruvade på rattarna men kom inte riktigt på var de ska vara. Man lär sig snapt att trampera denna som en full stor wha ganska snabbt. Tror att denna kommer stanna på bordet ett tag [:D]
Prylgalen
|
| 09 May 2011, 20:52 |
|
 |
|
snutstrut
Joined: 15 Dec 2009, 17:36 Posts: 2150 Location:
|
liten wah? 
|
| 09 May 2011, 21:18 |
|
 |
|
crybaby
Joined: 22 Sep 2004, 23:57 Posts: 1905 Location: Västra Frölunda
|
snutstrut wrote: liten wah?
Hupp ! Va e de för någe ? GAS ! [:p] <---> Försvinn ur min åsikt !!!
|
| 09 May 2011, 21:49 |
|
 |
|
lillefar
Joined: 06 Jan 2010, 16:20 Posts: 4265 Location: Boden Norrbotten
|
snutstrut wrote: liten wah?  GAS-larm vad tusan är det där för liten söt rackare? "Det är aldrig försent att ge upp"
|
| 10 May 2011, 10:08 |
|
 |
|
snutstrut
Joined: 15 Dec 2009, 17:36 Posts: 2150 Location:
|
Den kallas "Toe jam wah". Det är en hemmagjord pedal som jag såg på diystompboxes i en tråd ang minipedaler. Här kan ni läsa mer om den: http://www.diystompboxes.com/smfforum/i ... ic=90862.0
|
| 10 May 2011, 10:59 |
|
 |
|
Andrew Blakk
Joined: 10 Aug 2002, 10:47 Posts: 3126 Location: Stockholm
|
Shit vad ball den där Chi wah wah verkar va. En sån ska nog inskaffas minsann. [:p] ________________________________________________________________________________________________ <b><font color="green">http://www.ponamerosundown.com - http://www.myspace.com/ponamerosundown</font id="green"></b> <b>Kommande spelningar:</b> 1 okt - Club Dirty Deeds/Gbg
|
| 11 May 2011, 21:50 |
|
|