<font size="6"><b>SÅLD</b></font id="size6">
<font size="1">Någon som är intresserad av en liten
<b>basrigg Hartke HA3500 + låda VX410</b>.
Tänkte mig ett byte mot en <b>gitarr-combo typ 30w helrör</b>.
Eller ev. bara en topp av lämpligt slag.
Kom med förslag.
Stockholmstrakten måste're va' - har ingen bil och orkar inte ordna frakt utanför 08-området.</font id="size1">
<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]

[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com