View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:40



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad 
Author Message
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post Apple iMac 20" 2.16 Intel - bortbytad
Bytesvärde 3-4'? Gitarr, förstärkare, bas, pengar, studiogrejs är kul? (edit: Jag har behov av en mindre platt-tv med HDMI?)

-----

Modelnr: MA589S/A Inköpt 2007-02-13, kvitto, orgkartong och sånt finns.
Välvårdad, inte en repa, allt fungerar perfekt, oanvänd mus och tangentbord.

2,16 Ghz Intel Core 2 Duo-processor
4 MB delat L2-cache
2 GB 667 Mhz DDR2 SDRAM
20" widescreen, max upplösning 1680x1050
250 BG Serial ATA-hårddisk
Superdrive
ATI Radeon X1600, 128 MB GDDR3 SDRAM
Ethernet
2 st Firewire 400-portar
3 st USB 2.0-portar + 2 st USB-portar på tangentbordet
WiFi
Bluetooth 2.0 inbyggt
Inbyggda stereohögtalare, mikrofon
DVI-utgång
VGA-utgång
S- och komposit-utgång
Inbyggd webcam
Apple remote
Apple Keyboard
Mighty Mouse

Image


23 Jun 2011, 15:51
Profile

Joined: 12 Aug 2002, 07:34
Posts: 622
Post 
Mail i din låda


23 Jun 2011, 22:01
Profile WWW

Joined: 04 Jul 2007, 08:03
Posts: 109
Post 
Byte mot en pod X3 live kanske??

/Samuel


26 Jun 2011, 07:06
Profile

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
En iphone 4?

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


27 Jun 2011, 12:12
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.