View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 21:40



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay? 
Author Message

Joined: 13 Jan 2011, 15:36
Posts: 64
Location:
Post Boss OC-2 samt EQ mot Wahwah el. delay?
Det här med Octaver var väl inte min grej, dock har jag aldrig haft en wahwah! Nån som har lust att byta? Har även en boss rge-10 som jag inte blir av med ifall nån är sugen. Den faan lär jag få dras med till dö´dagar!? Är även intresserad av delay om nån har en över.. Boss DD3 el.dyl.


16 Jul 2011, 12:03
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 30 Aug 2006, 10:37
Posts: 39
Post 
Har en Rocktron Black Cat Moan som jag vill byta bort. Saknar batterilucka men är för övrigt i nyskick.

http://www.rocktron.com/products/wahped ... atmoanwah/


17 Jul 2011, 14:15
Profile

Joined: 13 Jan 2011, 15:36
Posts: 64
Location:
Post 
Intressant! Var finns du? Bor själv i Sundsvall. Skicka ett PM med ditt tel.nr så kan jag ringa och få lite info?


18 Jul 2011, 20:42
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 13 Jan 2011, 15:36
Posts: 64
Location:
Post 
Har kollat pedalen på nätet och visst, vi byter! Hör av dig!


20 Jul 2011, 15:06
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 30 Aug 2006, 10:37
Posts: 39
Post 
Har mejlat.


21 Jul 2011, 08:42
Profile
User avatar

Joined: 18 May 2010, 19:48
Posts: 1703
Location: Halmstad
Post 
boss rge-10
Mail skickat.


21 Jul 2011, 11:04
Profile

Joined: 13 Jan 2011, 15:36
Posts: 64
Location:
Post 
Ja nåt byte blev det inte, tyvärr. OC-2:an är försedd med kardborre under, glömde skriva det. Kan byta mot annat än wahwah om så önskas!
Och EQ´n vill man betala så dåligt för så då behåller jag den istället. Kan vara bra till nåt ändå?


25 Jul 2011, 15:07
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 18 May 2010, 19:48
Posts: 1703
Location: Halmstad
Post 
EQ.n går ju ha när man vill testa lite ljud. De här halvrackgrejorna verkar ha bra kvalitet. Min ena är närmare 30 år och ändå finns inget skrap i varken ratt eller knappar. Den är bucklig och jag har fått löda lite, men fungerar klanderfritt ändå. Men marknaden i Sverige verkar rätt liten.

Här är en länk där någon i Danmark söker RGE-10

http://forum.speakerplans.com/boss-rge1 ... 52763.html


25 Jul 2011, 23:10
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.