Detta projekt blev liggande på is i drygt ett halvår på grund av att arbetsbänken varit upptagen av andra apparater men nu har det varit en liten lucka så nu har jag fått tid att göra klart denna!
Har petat ihop två kort från musikding, en Phaser och en Zen-drive.

Montera potarna i den gamla "rack-spacern" som har fått några hål i fronten och monterat korten i den fula bottenplåten och jacken i bakpanelen.

Sen var det bara att montera ihop alltihop:

Lite smådrygt att de gula chickenheadsen hade 6mm hål och inte 6,3mm så man fick borra upp dem invändigt för att få på dem på alpha-potarna
Grejen är att jag vill kunna switcha i och ur vissa pedaler via midi för att minimera fotarbetet på scen och kunna byta kanal på stärkarn ändra effekt i effektburk samt slå på en t ex phaserpedal i ett enda tryck på midibordet. Samtidigt vill jag inte köpa ett större rack så man får plats med "riktiga" pedaler på en hylla så det blev att bygga in pedaler i en rackenhet istället.
Ström till pedalerna kommer från den midi-switcher-looper jag byggde förut, så det går en liten strömsladd mellan burkarna bara. Med den switchar jag även in och ut dessa två pedaler. Byggtråden av midi-apparaten:
viewtopic.php?f=24&t=52016&hilit=midi+switcher (som ser ut att ha blivit översatt till finska efter bojens flytt)
Funderar på att bygga in en fuzz i lådan också

Är alltid bra att ha en extra ifall