 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Strymon Brigadier mot... bortbytt!
| Author |
Message |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
 Strymon Brigadier mot... bortbytt!
ja ni vet hur det är, man byter och testar. Just denna är inget jag "behövde". Googla och kolla och ha er, behöver ni ett bra delay så hitta något i gömmorna som jag "behöver". Gissar att jag mest söker efter OD eller slantar, men vad vet jag...
myspace.com/slackervillezoo
|
| 29 Jul 2011, 23:45 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Fairfield Circuitry - The Barbershop Overdrive verkar kanon, men Nobels är inte lika intressant, kanske vi kan hitta ngn lösning?
myspace.com/slackervillezoo
|
| 31 Jul 2011, 00:29 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Byttad!
myspace.com/slackervillezoo
|
| 04 Aug 2011, 15:39 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Granis har du fått mail av mig.
myspace.com/slackervillezoo
|
| 05 Aug 2011, 16:00 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|