View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 14:29



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Såld. vox ac30 tb/6 
Author Message

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post Såld. vox ac30 tb/6
Hej.

Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.

Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


28 Jul 2011, 13:27
Profile WWW

Joined: 21 Jan 2011, 01:13
Posts: 537
Location: STHLM
Post 
Tjenare!
Jag har en Laney VC15. Vad sägs?
MVH


31 Jul 2011, 16:10
Profile

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Du kan väl dra iväg ett mail och berätta lite mer!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


01 Aug 2011, 23:23
Profile WWW
User avatar

Joined: 29 Sep 2009, 15:55
Posts: 3293
Post 
Uj vad det kryper i fingrarna, en sådan vox smakar mumma!

myspace.com/slackervillezoo


01 Aug 2011, 23:30
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
christian-h wrote:

Hej.

Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.

Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
En crate vc60 1x12 kanske? + nåt mer då såklart!

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


02 Aug 2011, 10:24
Profile WWW

Joined: 22 Sep 2009, 21:37
Posts: 1477
Post 
Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>


02 Aug 2011, 23:27
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
christian-h wrote:

Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]

Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
Pengar går såklart bra med! 3500 vill jag ha. Mejla om det är intressant!
/anders

http://www.myspace.com/stackhouseofficial

http://www.myspace.com/bozemanssimplex


03 Aug 2011, 00:03
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.