 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
 Såld. vox ac30 tb/6
Hej.
Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.
Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
|
| 28 Jul 2011, 13:27 |
|
 |
|
Stratrat
Joined: 21 Jan 2011, 01:13 Posts: 537 Location: STHLM
|
Tjenare! Jag har en Laney VC15. Vad sägs? MVH
|
| 31 Jul 2011, 16:10 |
|
 |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
Du kan väl dra iväg ett mail och berätta lite mer!
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
|
| 01 Aug 2011, 23:23 |
|
 |
|
davidihse
Joined: 29 Sep 2009, 15:55 Posts: 3293
|
Uj vad det kryper i fingrarna, en sådan vox smakar mumma!
myspace.com/slackervillezoo
|
| 01 Aug 2011, 23:30 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
christian-h wrote: Hej.
Engelsktillverkad, greenbacks. Ifrån 2000, alltså under korg-eran.
Byter gärna mot en mindre rörstärkare som ska klara lägenhetsvolym bra!
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
En crate vc60 1x12 kanske? + nåt mer då såklart! http://www.myspace.com/stackhouseofficialhttp://www.myspace.com/bozemanssimplex
|
| 02 Aug 2011, 10:24 |
|
 |
|
christian-h
Joined: 22 Sep 2009, 21:37 Posts: 1477
|
Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
|
| 02 Aug 2011, 23:27 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
christian-h wrote: Stärkaren blev faktiskt spontansåld idag till en trevlig herre. Därför får jag ändra topicen till såld, även om din vc 60 skulle kunna vara intressant.[:)]
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
Pengar går såklart bra med! 3500 vill jag ha. Mejla om det är intressant! /anders http://www.myspace.com/stackhouseofficialhttp://www.myspace.com/bozemanssimplex
|
| 03 Aug 2011, 00:03 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|