nilo wrote:
Till trådskaparen: De där nya EH pedalerna är precis som nyare MXR ytmonterade komponenter. Har du ingen garanti på den så är nog skrot-Nisse den enda du kan lämna den till. Tyvärr.
WMWH, är din gammal nog så är det riktiga komponenter i din och de flesta elektronik-kunniga kan nog fixa den.
"III Sides to every story".
ähum.....ytmonterade komponenter är bara lite mindre. Det är precis samma komponenter bara att det inte är monterade genom ett hål. Det är absolut inte svårare att felsöka och reparera en sådan med bra glasögon och inte stora 100wattskolven utan något mindre.....
<i>"If you build it...he will come.""]
<i>"I love the smell of new components in the morning""]