Ja, det kan man nog säga. Även om jag faktiskt NU tror att jag är klar med min moddade Fenderstärkare (optomonstret).
Det som ska göras är att klamma fast saker och ting, bunta samman alla styrtrådar till optokopplarna etc.
Jag har börjat spela med några gubbar, första bandet på bortåt tio år. Och då inser man att det låter väldigt bra om stärkeriet, det bästa jag kan göra för att få bättre ljud är att träna mer...
Så den stärkaren får nog vara som den är i några år nu.
Sedan finns det fyra andra projekt på gång, renovera ekot (inget jag egentligen vill göra men måste), Bygga en gitarrstärk av en EminentI T (jag började terrorisera er med det projektet men förstår att alla bara blir trötta avét) och renovera en eminentII T, samt renovera en Phillicorda elorgel, två manualer + baspedaler. Väldigt sällsynt, vad jag kan förstå, finns nästan ingen info på nätet...[:p]
Sedan finns det ju annat i livet, som stör ens hobbyutövande.[:0][:)]
/Lennart
http://www.specter.se