Jag fyllde 30 för ett tag sen och fick då ett presentkort på Musikbörsen värt 2000 kr. Jag är ute efter en ngt äldre Ibanez som dem inte hade kvar i sitt sortiment därför säljer jag nu presentkortet för 1500 kr. Alltså, du får ett presentkort vär 2000 kr för 1500 kr. Kortet hämtas i Malmö eller skickas på posten.
Hör av dig på:
Mail:
andreashagg@hotmail.comTfn: 0705-262402