 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Egnater TOL 100 - Såld! -
| Author |
Message |
|
toneking
Joined: 30 Dec 2007, 00:01 Posts: 457 Location: Umeå
|
 Egnater TOL 100 - Såld! -
<font color="red">Såld!</font id="red">
<s>Egnater TOL 100 (Rocktron), den absolut bästa stärkare jag haft, utan konkurrens. Full av ljud, och framför allt, full av liv...!!! Det är häng i den här stärkaren redan på lagom låga volymer. Fyra kanaler, midi kanalswitchning, loop, reverb etc... I stort sett nya rör rakt igenom.
7500kr, inkl frakt samt case/låda att frakta stärkaren i.</s>
|
| 07 Nov 2010, 10:09 |
|
 |
|
Bulan
Joined: 27 Dec 2007, 16:52 Posts: 1170 Location: Sthlm
|
Min gamla superstärkare!
[:p]
|
| 07 Nov 2010, 11:41 |
|
 |
|
toneking
Joined: 30 Dec 2007, 00:01 Posts: 457 Location: Umeå
|
Bulan wrote: Min gamla superstärkare!
[:p]
Exakt! [:D]
|
| 07 Nov 2010, 14:01 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|