View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 19:42



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Svart drak-tele mot stratigt? 
Author Message
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post Svart drak-tele mot stratigt?
Svart African Mahogny-kropp med nitrocellulose-finish, lönnhals med rosewood-bräda, 16" radie, 22 medium-band, MOP & Abalone inlay, Artec Hot Rail Tele Alnico Bridge = 11.2k (+/- 0.5k) (Model Number: ARTEC TRA-73IV), Artec Tele Alnico neck pickup = 5.1k (+/- 0.5k) (Model number: ARTEC TFA-40C), mässingssadel.

Kroppen skulle behöva poleras, det finns lite ytliga pytte-repor. Lackmiss vid inputjacket (se bild) En ding (se bild) och en mikroflisa ur (se bild).

Nån som är sugen på en kanon trevlig gitarr med mycket twang? Jag kan byta mot en annan gitarr, föreslå? Inget case men fin kartong-låda att åka buss i.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image Image


29 Apr 2011, 12:09
Profile
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
Förresten, bytesvärde c:a 2500:-.. eller uppåt. [:)]


29 Apr 2011, 15:30
Profile
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post 
Vad är det för märke/vem har byggt guran?

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


29 Apr 2011, 17:03
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.