Nyss inköpt här på bojen. Moddad med följande: Kablage och pottar bytta (till rätta grejerna enligt tidigare ägare, har inte skruvat upp och kollat), Har en SD 59 minihumbucker i stallposition, stripad från logga och lack på halsen, Schaller straplocks. Jag har putsat upp den och bytt strängar.
Bytes mot: Nån cool pedal, någon gura eller något annat kul. Pengar åt ena eller andra hållet. Finns i Solna, är en latmask och det vore fint om vi kunde göra byte face to face!
Inga dings, rätt så ospelad skulle jag tro.


