|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
BlueOnBlue
Joined: 25 Nov 2010, 14:42 Posts: 488 Location: Västernorrland
|
 Stämmer utseendet?
Stämmer utseendet verkligen med en "riktig" Les Paul? http://www.blocket.se/stockholm/Gibson_ ... m?ca=4&w=3//BoB
|
| 21 Dec 2011, 20:30 |
|
 |
|
Six-Stringer
|
 Re: Stämmer utseendet?
Sitter och kollar på den också. Den ser lite off ut (knobsen också), men det kanske är vinkeln?
Vore fint med en bild på huvudet och COA etc.
Mickarna verkar också sitta snett.
|
| 21 Dec 2011, 20:56 |
|
 |
|
Lemmy
Joined: 10 Mar 2004, 23:38 Posts: 2344 Location: Gislaved SWISH
|
Tycker en av pottarna verkar sitta väl när stränghållaren, men kanske är en synvilla.
_________________ Si fractum non sit, noli id reficere
|
| 22 Dec 2011, 00:13 |
|
 |
|
EvilHomer
|
Svårt att säga faktiskt. Lönntoppen och bursten ser ju ok ut, skulle väl tro att det är äkta vara. Men hade inte bemödat mig om han inte kan prestera fler bilder från andra vinklar samt coa. Tycker också tonkontrollen ser ut att sitta någon mikromillimeter för nära stränghållaren men skulle tro det är en synvilla då hela bilden har en abstrakt Dali-känsla över sig http://www2.gibson.com/Products/Electri ... d-VOS.aspx
_________________ "Jazz is not dead - it just smells funny"
|
| 22 Dec 2011, 09:25 |
|
 |
|
Mike Leaf
|
Både kroppsformen och placering av hårdvaran ser totalt förvridet ut. du ska kunna lägga en stållinjal på stränghållaren och komma ut rakt mellan volympottarna, ser inte ut att funka på denna. Hornet ser rent sjukt deformerat ut.
Han kanske plåtar med 'fisheye' vad vet jag , men sag sätter min slant på att detta inte är en Gibson.
| 22 Dec 2011, 11:23 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|