
Re: Sunkit mellandags jam...på två pers...
faellman wrote:
Jag fick också "dream feeling" skönt sådär
P.S. jag gjorde FOLLOW på dig

Fina ord...du cokså Jonas..
Jo först trummor & gitarr, sen en gitarr & bas, sen två gitarrer...kaka på kaka såattsäga.....
Gjorde det samma (following)
_________________It´s all in the ears of the beholder
https://edlersrevolution.bandcamp.com/