View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 13:19



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Nån som har ett friskt 6SQ7? 
Author Message

Joined: 31 Dec 2007, 15:28
Posts: 2251
Location:
Post Nån som har ett friskt 6SQ7?
Håller på att renovera en urgammal Gibsonstärk. Bara udda rör, förutom slutrören, som är 6L6. Så en 6SQ7 skulle sitta fint.

_________________
"The Tone is in your pants"

http://kuhnamps.com


21 Feb 2012, 10:59
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 929
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
Ja, det tror jag, kollar ikväll när jag kommit hem.

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


21 Feb 2012, 11:14
Profile ICQ WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
finns för kaffepengar här:

http://www.radiotubeshop.com/

_________________
http://www.facebook.com/gudarsskymning

Självklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!


21 Feb 2012, 16:17
Profile WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 929
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
jorå, jag har ett friskt som både ser ut som och mäter som oanvänt. En adress plus en liten slant till ngt anti-imperialistiskt eller seriöst hållbar utvecklingprojekt typ trädplantering så lägger jag det på lådan.

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


21 Feb 2012, 20:28
Profile ICQ WWW

Joined: 31 Dec 2007, 15:28
Posts: 2251
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
Hyvens bananer, Johan! Ska kolla upp lämpligt projekt, syrran köpte afrikanska getter till hela familjen i julklapp, väntar fortfarande på bekräftelse. Inte ett bäh :cry: :cry:

_________________
"The Tone is in your pants"

http://kuhnamps.com


21 Feb 2012, 20:58
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 929
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
African getters? Från syrran? Fanken, en sån famillj skulle jag också vilja ha. Har ju inte ens en syrra. Meijla/Pm:a adressen bara, så hittar jag en påse.

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


21 Feb 2012, 21:44
Profile ICQ WWW

Joined: 31 Dec 2007, 15:28
Posts: 2251
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
100kr insatt till Vi-skogen. Kvitto i mejlen.

_________________
"The Tone is in your pants"

http://kuhnamps.com


24 Feb 2012, 13:13
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 14:34
Posts: 929
Location:
Post Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
härligt - blev ju mycket gain på det röret!

_________________
Johan H
Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm
Finns på Spotify


24 Feb 2012, 14:09
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.