 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Nån som har ett friskt 6SQ7?
| Author |
Message |
|
Martin Kuhn
Joined: 31 Dec 2007, 15:28 Posts: 2251 Location:
|
 Nån som har ett friskt 6SQ7?
Håller på att renovera en urgammal Gibsonstärk. Bara udda rör, förutom slutrören, som är 6L6. Så en 6SQ7 skulle sitta fint.
_________________"The Tone is in your pants" http://kuhnamps.com
|
| 21 Feb 2012, 10:59 |
|
 |
|
maglemer
Joined: 07 Jan 2008, 14:34 Posts: 929 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
Ja, det tror jag, kollar ikväll när jag kommit hem.
_________________ Johan H Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm Finns på Spotify
|
| 21 Feb 2012, 11:14 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
_________________http://www.facebook.com/gudarsskymningSjälvklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!
|
| 21 Feb 2012, 16:17 |
|
 |
|
maglemer
Joined: 07 Jan 2008, 14:34 Posts: 929 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
jorå, jag har ett friskt som både ser ut som och mäter som oanvänt. En adress plus en liten slant till ngt anti-imperialistiskt eller seriöst hållbar utvecklingprojekt typ trädplantering så lägger jag det på lådan.
_________________ Johan H Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm Finns på Spotify
|
| 21 Feb 2012, 20:28 |
|
 |
|
Martin Kuhn
Joined: 31 Dec 2007, 15:28 Posts: 2251 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
Hyvens bananer, Johan! Ska kolla upp lämpligt projekt, syrran köpte afrikanska getter till hela familjen i julklapp, väntar fortfarande på bekräftelse. Inte ett bäh 
_________________"The Tone is in your pants" http://kuhnamps.com
|
| 21 Feb 2012, 20:58 |
|
 |
|
maglemer
Joined: 07 Jan 2008, 14:34 Posts: 929 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
African getters? Från syrran? Fanken, en sån famillj skulle jag också vilja ha. Har ju inte ens en syrra. Meijla/Pm:a adressen bara, så hittar jag en påse.
_________________ Johan H Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm Finns på Spotify
|
| 21 Feb 2012, 21:44 |
|
 |
|
Martin Kuhn
Joined: 31 Dec 2007, 15:28 Posts: 2251 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
100kr insatt till Vi-skogen. Kvitto i mejlen.
_________________"The Tone is in your pants" http://kuhnamps.com
|
| 24 Feb 2012, 13:13 |
|
 |
|
maglemer
Joined: 07 Jan 2008, 14:34 Posts: 929 Location:
|
 Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?
härligt - blev ju mycket gain på det röret!
_________________ Johan H Kultivator, Ur kaos, Nomads of hope mm Finns på Spotify
|
| 24 Feb 2012, 14:09 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|