Jag gillar LP Junior men föredrar riktiga humbucker. Har dragit mig för att göra förödande moddar och undrar om det finns några minihumbucker (gärna P90 dogear format) som låter fullsize. Såklart omöjligt men det borde finnas något som är gjort för detta syfte.
Re: Minihumbucker som låter som fullsize humbucker
dynaflux wrote:
Jag gillar LP Junior men föredrar riktiga humbucker. Har dragit mig för att göra förödande moddar och undrar om det finns några minihumbucker (gärna P90 dogear format) som låter fullsize. Såklart omöjligt men det borde finnas något som är gjort för detta syfte.
Re: Minihumbucker som låter som fullsize humbucker
Det där är ju vad jag söker, frågan är bara hur den låter. $170 är ju också lite pengar bara för att chansa och testa. Tack för tipset!
Mags wrote:
dynaflux wrote:
Users browsing this forum: No registered users and 105 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum