View unanswered posts | View active topics It is currently 26 Sep 2026, 19:20

Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Min Stora Dag - projektet 
Author Message

Joshunznera wrote:
fergusonanders wrote:
Är det inte någon som vet om det här projektet fortfarande lever och är på gång, eller om det är vilande?

Jag tyckte Africasterprojektet var en lyckad idé och vi var många som bidrog på de sätt vi hade möjlighet till. Har projektet avstannat av någon anledning kanske det kan lämnas över i det skick det är i till någon annan som kan ta vid och slutföra, så att pengarna kommer till önskat välgörenhetsprojekt, vilket måste vara i fokus här tycker jag.

Tror det är viktigt när någon skänker till välgörenhet att det inte går för lång tid innan det sammanställs och att det tas tag i för att ge legitimitet till projektet. Initiativet är förstås berömvärt och riktigt bra, då tycker inte jag det finns något fel i att lämna det vidare för färdigställning om man har tidsbrist. Har man startat det har man gjort en viktig del, kanske finns någon annan som kan ta över stafettpinnen?

helt rätt! Denna typ av projekt riskerar att tappa trovärdighet om det inte blir flyt i processen. Mitt Africaster-projekt rikerade förseningar pga att jag fick andra fokus under en tid, jag lämnade då äöver det hela till Chronictown som avslutade med flaggan i topp :)

Africaster blev riktigt bra till slut, tack vare goda insatser från alla möjliga håll. 11800 kronor gav det projektet!
Facebook-sidan ligger kvar fortfarande: https://www.facebook.com/pages/The-Africaster/

19 Jun 2013, 00:43
Profile ICQ WWW

Post Re: Min Stora Dag - projektet
Min stora dag är bra grejer det!!! De är verkligen en ljuspunkt som kan hålla hoppet uppe om än bara för en dag.

Hoppas projektet tar fart igen!

19 Jun 2013, 20:06
Profile WWW

Det här stör mig nästan ännu mer än anderozzys försvunna gitarr.
EDIT: korrekt poäng, jag ska inte spekulera i vad som hänt, jag tar bort det sista!

Last edited by no16 on 25 Jun 2013, 16:59, edited 1 time in total.

24 Jun 2013, 07:41
Profile

Utan att känna honom personligen på något sätt säger min magkänsla mer att nåt helt enkelt hänt honom som gör att han inte orkar slutföra projektet just nu snarare än att delarna skulle sålts av för egenvinning.

24 Jun 2013, 10:03
Profile

Jag tror inte vi skall anta något sådant utan menade bara med min tidigare post i tråden att det är helt okej att bara lämna vidare om man kört fast, och att det är viktigt för ett sådant här projekt i synnerhet att det rullar vidare.

24 Jun 2013, 14:08
Profile WWW
Reply to topic   [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2