fergusonanders wrote:
Är det inte någon som vet om det här projektet fortfarande lever och är på gång, eller om det är vilande?
Jag tyckte Africasterprojektet var en lyckad idé och vi var många som bidrog på de sätt vi hade möjlighet till. Har projektet avstannat av någon anledning kanske det kan lämnas över i det skick det är i till någon annan som kan ta vid och slutföra, så att pengarna kommer till önskat välgörenhetsprojekt, vilket måste vara i fokus här tycker jag.
Tror det är viktigt när någon skänker till välgörenhet att det inte går för lång tid innan det sammanställs och att det tas tag i för att ge legitimitet till projektet. Initiativet är förstås berömvärt och riktigt bra, då tycker inte jag det finns något fel i att lämna det vidare för färdigställning om man har tidsbrist. Har man startat det har man gjort en viktig del, kanske finns någon annan som kan ta över stafettpinnen?
helt rätt! Denna typ av projekt riskerar att tappa trovärdighet om det inte blir flyt i processen. Mitt Africaster-projekt rikerade förseningar pga att jag fick andra fokus under en tid, jag lämnade då äöver det hela till Chronictown som avslutade med flaggan i topp