View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Sep 2026, 01:23

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vad skulle ni gjort 
Author Message

Post Re: Vad skulle ni gjort
Mr Smiley wrote:
Så eftersom jag hittills misslyckats med att förklara (åtminstone för dig) behöver jag inte försöka mer? Är det din logik? Bara att ge upp? :)

Nej precis, du behöver inte försöka förklara mer för att få mig att förstå vad du menar! Det var det jag menade. Det är helt oviktigt för mig vad du tycker och hur din logik fungerar. Jag läser och skriver i denna tråden för att se vad som händer med gitarren och om den stackars "lackeraren" kommer krypa fram till korset eller ej, inte för att förstå dig. :wink:

26 Jun 2013, 21:19
Profile

Joshunznera wrote:

eftersom en av dessa "rutinerade moderatorer" är undertecknad så kan du ju se mitt inlägg som en sorts flagga för ngt vi inte vill ska inträffa ;)

Då känns det ju genast mycket tryggare att veta att självaste moderatorn är inne och bevakar tråden! :D

26 Jun 2013, 21:20
Profile

Bentooshape wrote:
Det är helt oviktigt för mig vad du tycker och hur din logik fungerar.
Okej. Det förklarar ju en hel del, faktiskt. Att inte bry sig om vad andra tycker, är en dålig egenskap, tycker jag. Men eftersom du inte bryr dig om vad jag tycker, så spelar det ju ingen roll. För övrigt tycker jag synd om dig, bara så du vet det. 8)

26 Jun 2013, 23:43
Profile

Den här tråden börjar blir guld värd för beteendevetare. Eller förskolelärare likaså när jag tänker efter.

27 Jun 2013, 00:02
Profile

själv tycker jag att tråden börjar bli lite väl diskantrik :)

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Last edited by Joshunznera on 27 Jun 2013, 06:17, edited 1 time in total.

27 Jun 2013, 00:41
Profile WWW

Svullo wrote:

Medger att det är långsökt, men kan.. ev. det vara fallet att den förmodat Ukrainske lackeraren misslyckats så fatalt att han konsulterat Edward Snowden som enligt uppgift är i faggorna. Jag tycker mig se ett mönster.. Banne mig, skulle inte förvåna mig om Edward och självaste Kent Billebro sitter i ett undanskymt hörn av transferområdet på Moskvas flygplats och just nu messar gitarrdelar efter fler burkar sherwood green? Vilken soppa. :shock:

Vilken mess...Nu gillar ju Snowden Fenderguror, men det ryktas att han har köpt två Kemper på tax-free (lirar på hotellrummet) och faktiskt lär ha skickat två kollin till Ecuadors ambassad i London. Ena paketet är en Kemper plus en planslipad reissue, nu omlackad till en LP Junior ‘58.

/Ulf

27 Jun 2013, 00:52
Profile

Joshunznera wrote:

Hahahah, kul. rolig kille!

Fyndigt och.........snart 19000 posts :shock:
Vad är det ditt band heter?

27 Jun 2013, 08:14
Profile

sammanfattning av 10 sidor inlägg , om än läsvärda.

två alternativ förespråkas

1 samla några bojare från sthlm och åk till personens address för att ev nån ska finnas där och lämna ut gitarren

2 gör en stämning och låt juridiken sköta resten

Inget konkret annat kan jag läsa ut ur dessa 10 sidor annat än spekulationer och annat

Kanske stängningsdags snart INNAN det spårar ur ? :cry:

27 Jun 2013, 08:51
Profile ICQ WWW

Mr Smiley wrote:
Bentooshape wrote:
Det är helt oviktigt för mig vad du tycker och hur din logik fungerar.
Okej. Det förklarar ju en hel del, faktiskt. Att inte bry sig om vad andra tycker, är en dålig egenskap, tycker jag. Men eftersom du inte bryr dig om vad jag tycker, så spelar det ju ingen roll. För övrigt tycker jag synd om dig, bara så du vet det. 8)

Det verkar vara lite av din grej att tycka synd om folk lite hur som helst! Tack för empatin! :D

27 Jun 2013, 09:01
Profile

Nu tycker i allafall jag att det är dags att lägga ned denna tråd. Det finns inte mer att skriva om detta och sandlåda och pajkastning har tagit över som brukligt när vissa Bojare sätter igång(ingen nämnd ingen klämd) Jag tycker att Moderator skall klippa här och att Anders öppnar en ny tråd när detta har löst sig på det ena eller det andra sättet . Om Anders skulle mot förmodan välja det andra sättet så kan ju kontakter skötas pm ledes. Men vi vill naturligtvis stilla vår nyfikenhet med att få veta vad slutresultatet blir framledes. :!:

27 Jun 2013, 09:58
Profile ICQ YIM WWW

Min tyckasyndom-lista
1. Gitarren som fått lida så länge och säkert befinner sig i skruttskick just nu
2. Andersozzy som saknar sin gitarr och betalat massa pengar till klåparen xxxxxx (editerat av admin)
3. Barnen i Syrien
4. En fågel som flög in i vårt köksfönster i morse
5. Jag själv som åkte ut i WSOP event 30 med KK mot AK
6. Dom som använder taktiken "jag tycker synd om dig" för att sätta sig över personen i fråga

27 Jun 2013, 09:58
Profile ICQ YIM WWW

spindeln wrote:
Min tyckasyndom-lista
1. Gitarren som fått lida så länge och säkert befinner sig i skruttskick just nu
2. Andersozzy som saknar sin gitarr och betalat massa pengar till klåparen xxxxxx (editerat av admin)
3. Barnen i Syrien
4. En fågel som flög in i vårt köksfönster i morse
5. Jag själv som åkte ut i WSOP event 30 med KK mot AK
6. Dom som använder taktiken "jag tycker synd om dig" för att sätta sig över personen i fråga

Jag tycker att "We shall overcome" är på sin plats.

27 Jun 2013, 10:13
Profile

Joshunznera wrote:

Lite OT, men när det verkligen hettar till och blir otrevligt på något av "de två" forumen så är det ju i 9 fall av 10 på bojen det händer, och inte på diskant. Jag som hänger ungefär lika mycket på båda forumen har uppfattningen att stämningen generellt är "surare" här. :)

27 Jun 2013, 10:20
Profile

Cabretta wrote:
Kommer garanterat att följas, sjukt spännande att få se hur gitarren ser ut när den återgäldas.

Förlåt att jag säger det, men det är bästa reality-tråden sen den där tråden om den kvinnliga basisten som sparkades.

Hoppas att det löser sej på något bra sätt för dej.

Ja, herregud vilken historia det var! Jag håller fortfarande den tråden lite högre än den här. Än så länge iallafall! Det behövs en [redigerat av admin] driveby nu för att det ska upp en växel.

Ken Ring? Eller håller han på sina egna?

27 Jun 2013, 10:33
Profile ICQ YIM WWW

Blues eller fat fred gör såna här jobb

27 Jun 2013, 10:39
Profile ICQ YIM WWW

Ok, tror vi håller där... :roll:

Anders får gärna posta en ny topic med uppföljningen, eller så öppnar jag denna på begäran när det finns nåt att tillföra.

27 Jun 2013, 10:57
Profile WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 286 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10