|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Lars Arvidsson/GNU - fortfarande aktiv?
| Author |
Message |
|
danielj
|
 Lars Arvidsson/GNU - fortfarande aktiv?
Undrar om någon vet om man fortfarande kan lämna in lackjobb till honom. Hemsidan uppdaterades ju 2009.. Ni som haft kontakt med honom gällande jobb, när var det senast?
|
| 04 Aug 2013, 13:34 |
|
 |
|
mikkejohansson
|
 Re: Lars Arvidsson/GNU - fortfarande aktiv?
Vet att han varit aktiv på PrataBas-forumet i alla fall. Verkar ha mycket jobb...
|
| 04 Aug 2013, 14:21 |
|
 |
|
Wilmer
|
Jodå, han håller på. Han gjorde ett mindre lackjobb på min Howard Roberts Fusion för ett tag sen, och det blev kanonbra. Skicka ett mail, så svarar han snart.
|
| 04 Aug 2013, 14:39 |
|
 |
|
danielj
|
Wilmer wrote: Jodå, han håller på. Han gjorde ett mindre lackjobb på min Howard Roberts Fusion för ett tag sen, och det blev kanonbra. Skicka ett mail, så svarar han snart. Gött, hur mycket lackering var det och hur lång tid tog det?
|
| 04 Aug 2013, 15:11 |
|
 |
|
Wilmer
|
Det var en liten men otäck djup lackskada som tagit med även färgen under. Så den lilla fläcken behövde först målas och sen lackas ganska många gånger innan det blev jämnt och bra. Och innan varje lackning behövde det torka och slipas lite, innan man kunde fylla på med ny lack - för det blir en liten grop när lacken väl torkat. Så det tog ett par veckor, men det var ju inte GNU:s fel. En sån skada som min gitarr hade tar en stund att laga. Men det blev mycket bra: det går nu inte att se var skadan fanns.
|
| 04 Aug 2013, 16:43 |
|
 |
|
Mats Nermark
|
Hej, Lars är aktiv och har mycket att göra och han har definitivt inte sin hemsida som en prioritet. Jag var hos honom senast i april. Han är mycket duktig. /Mats N
|
| 05 Aug 2013, 21:40 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|