Jäkligt coola de där, och att döma av tidigare VM-modeller från Squier är kvaliteten helt OK också. Sugen, men det är köpstopp av allmänna utrymmes- och rimlighetsskäl...
Re: Lönetider, hur mycket lägger ni på musikprylar då och på
Denna gång blev det endast pickups. En Tesla Opus-1 bridge black, 490 kr, för att matcha necken jag hade sedan tidigare, jäkligt bra pickups om man gillar öppet ljud. Och så ropade jag hem ett set original nyare Firebird-pickups för 1000 pix. Setet jag redan har låter inte skit i min Nebelung Riffmeister, som kan ses som en korsning av SG, Les Paul och Firebird, dock bara mahogny.
/Mats
_________________ "Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.
25 Oct 2013, 23:12
Junior
Re: Lönetider, hur mycket lägger ni på musikprylar då och på
Köper mest slitvaror, strängar, plektrum, sladdar etc. Ett par pedaler om året, men lägger nog inte mer än 5000 på ett år. Värdelöst att vara student...
Users browsing this forum: Google [Bot] and 119 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum