Re: Sätta dit greppbrädesinlägg själv
hawa wrote:
Får inte ihop det. Samma person som använder den gitarrerna och de tofflorna?
Nä, faktiskt inte.
02 Nov 2013, 23:34
Freppezon
Bara dumma ljudbojare som tänder på tofflor!
Mera bilder på rosewoodbrädan i högglansigt lack och fläd, tack!...
03 Nov 2013, 10:22
Groth
Eftersom flera personer verkar vara intresserade av tofflorna kan jag ju berätta lite mer om dem.
- De GRÅ tofflorna är sambons "ute och pyssla med blommorna"-tofflor. Det svarta i dem är slitage genom innersulan ner till gummisulan. Jag har inte full koll på ursprunget, men de är säkert 6-7 år gamla. Jag kan försöka ta reda på mer.
- De RÖDA tofflorna är också sambons, men används mer frekvent av hennes lillasyster som ännu inte gjort sig av med ovanan att springa ut och röka emellanåt. Dessa tofflor kom in i hushållet från en vän till familjen som bor i Hudiksvall, som julklapp för ca 5 år sedan om jag inte minns fel.
03 Nov 2013, 12:11
1337storm
Jo, jag tycker också vi skiter i det här med att du fick till inläggen riktigt bra, snyggt borrat utan några flisningsmissöden och snyggt nedslipat och polerat med tanke på att du inte bandade av och därför tvingades slipa tvärs fibrerna...och koncentrerar oss mera på TOFFLORNA....
_________________ ...Into the Valley of Death Rode the Sixhundred...
03 Nov 2013, 16:26
Före detta Gibson
Joined: 01 Mar 2008, 21:29 Posts: 1106 Location: Nedre Norrland
Snyggt jobbat Groth ! Med greppbrädesinläggen alltså....
Users browsing this forum: Google [Bot], valvetubes and 55 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum