
Re: Dök på det här...Norge 73..
Jo E wrote:
Såg ett annat klipp från året efter med bara snack med "publikum" part 1..sen var det en massa "bra" band å svenska Neon Rose med i en "blänkare" om en part 2...de ena ledde till den här...å bara första "stället" med Aunt Mary
https://www.youtube.com/watch?v=qtE7qfV6p2sHar litet svårt att hänga med här…
Här är den andra filmen, Ragnarock 1974:
https://tv.nrk.no/se?v=FBUA07003174Neon Rose får ganska stort utrymme med ett oinspirerat jam; Roger Holegård vrålar surt och den blott 17-årige gitarrfantomen Gunnar Hallin går loss gott på sin strata i sann Hendrix-anda.