| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Lite prylar... https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10405 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Andrew Blakk [ 28 Aug 2006, 18:41 ] |
| Post subject: | Lite prylar... |
<font color=red>En cry baby GCB-95 - såld</font id=red> <font color=red>Ernie Ball Volympedal - såld</font id=red> Rode Nt1-a - kondensatormick 1000 kr <font color=red>Pod xt + metalpack - såld</font id=red> Frakt tillkommer... ________________________________________________________________________________________________ <b><font color=green> Ponamero Sundown - http://www.ponamerosundown.com http://www.myspace.com/ponamerosundown </font id=green> </b> Edited by - Andrew Blakk on 30 August 2006 16:11:00 Edited by - Andrew Blakk on 01 September 2006 17:03:54 |
|
| Author: | aliendealer [ 30 Aug 2006, 20:48 ] |
| Post subject: | |
hmmm, den där metalpacken?? hur funkar den tycker du? skillnaden mot de ljuden som finns "orginal" i burken?? kitte "Beware of the AlienDealers ! ! !" |
|
| Author: | Andrew Blakk [ 30 Aug 2006, 20:54 ] |
| Post subject: | |
Tja i metalpacken igår typ tjugo andra stärkare som inte finns i den vanliga Pod Xtn. Jag har bara provat två av dom på riktigt(och dom låter rätt autentiska) så jag kan inte uttala mig om dom andra. ________________________________________________________________________________________________ <b><font color=green> Ponamero Sundown - http://www.ponamerosundown.com http://www.myspace.com/ponamerosundown </font id=green> </b> |
|
| Author: | aliendealer [ 30 Aug 2006, 20:59 ] |
| Post subject: | |
oki... så det är inte bara kalle anka-ljud "Beware of the AlienDealers ! ! !" |
|
| Author: | Andrew Blakk [ 30 Aug 2006, 21:28 ] |
| Post subject: | |
det är noterat.<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> ________________________________________________________________________________________________ <b><font color=green> Ponamero Sundown - http://www.ponamerosundown.com http://www.myspace.com/ponamerosundown </font id=green> </b> |
|
| Author: | aliendealer [ 05 Sep 2006, 21:40 ] |
| Post subject: | |
attans oxå <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> "Beware of the AlienDealers ! ! !" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|