| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten) https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10406 |
Page 1 of 1 |
| Author: | red_house_painter [ 28 Aug 2006, 18:47 ] |
| Post subject: | Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten) |
Handgjort kvalitetsbygge. Mycket bra skick och gitarren låter som saft! Byggd 26 Nov 1960. En äkta svensk kulturskatt! Slänger med en bok om bolin och hans byggen. <b>Pris 15000kr.</b> kommer såklart i sitt case Ev. byten skulle vara en fin rörcombo. (skulle kunna lägga till någon/några extra tusenlappar om det är något bra). Eller en Strata eller tele i 5000kr klassen! Kom annars med förslag! <img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin5.jpg" border=0> <img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin2.jpg" border=0> <img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin1.jpg" border=0> <img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin4.jpg" border=0> <img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin3.jpg" border=0> Edited by - red_house_painter on 28 August 2006 23:52:40 Edited by - red_house_painter on 01 September 2006 17:47:12 |
|
| Author: | red_house_painter [ 22 Sep 2006, 13:25 ] |
| Post subject: | |
är i behov av andra saker |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|