Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten)
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10406
Page 1 of 1

Author:  red_house_painter [ 28 Aug 2006, 18:47 ]
Post subject:  Georg Bolin "maria" 1960 nylon (byten)

Handgjort kvalitetsbygge. Mycket bra skick och gitarren låter som saft! Byggd 26 Nov 1960. En äkta svensk kulturskatt!
Slänger med en bok om bolin och hans byggen.

<b>Pris 15000kr.</b>
kommer såklart i sitt case

Ev. byten skulle vara en fin rörcombo. (skulle kunna lägga till någon/några extra tusenlappar om det är något bra). Eller en Strata eller tele i 5000kr klassen!
Kom annars med förslag!

<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin5.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin2.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin1.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin4.jpg" border=0>
<img src="http://i22.photobucket.com/albums/b326/red_house_painter/bolin3.jpg" border=0>




Edited by - red_house_painter on 28 August 2006 23:52:40

Edited by - red_house_painter on 01 September 2006 17:47:12

Author:  red_house_painter [ 22 Sep 2006, 13:25 ]
Post subject: 

är i behov av andra saker

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/