Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

såld
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10482
Page 1 of 1

Author:  red_house_painter [ 07 Sep 2006, 23:26 ]
Post subject:  såld

Har 2st MT47:or som jag köpte för 2000kr/st på 4sound. Vill sälja av en av dem då jag inte behöver ha två stycken! Mycket allround och låter faktiskt riktigt bra för det priset!

<b>1500kr.</b> Kommer i silvercase med shockmount och hela det där kitet.

Karaktär: Njure, rund och 8



Edited by - red_house_painter on 16 September 2006 12:05:04

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/