| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| såld https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10482 |
Page 1 of 1 |
| Author: | red_house_painter [ 07 Sep 2006, 23:26 ] |
| Post subject: | såld |
Har 2st MT47:or som jag köpte för 2000kr/st på 4sound. Vill sälja av en av dem då jag inte behöver ha två stycken! Mycket allround och låter faktiskt riktigt bra för det priset! <b>1500kr.</b> Kommer i silvercase med shockmount och hela det där kitet. Karaktär: Njure, rund och 8 Edited by - red_house_painter on 16 September 2006 12:05:04 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|