| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Cry Baby GCB-95 https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10562 |
Page 1 of 1 |
| Author: | anders64 [ 18 Sep 2006, 02:13 ] |
| Post subject: | Cry Baby GCB-95 |
Mitt i natten kom jag på att jag har en sån i fint skick, som jag inte använder. 550:- + frakt Finns i Stockholm |
|
| Author: | anders64 [ 26 Sep 2006, 21:12 ] |
| Post subject: | |
Köööp....jag måste gå till Tattueraren och Tandläkaren Ge mig bud vettja |
|
| Author: | Joshunznera [ 26 Sep 2006, 21:39 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Köööp....jag måste gå till Tattueraren och Tandläkaren Ge mig bud vettja <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> att du måste gå till tatueraren kan jag förstå. Men tandläkaren... <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle> ----------------- <img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong |
|
| Author: | anders64 [ 27 Sep 2006, 00:48 ] |
| Post subject: | |
Näe..jag håller med dig...helt bortkastade pengar Men grabben blir så rädd när jag öppnar truten...TANDTROLL skriker han....men han gillar mina döskallar...hahahaha |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|