Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

CASIO Privia PX-110
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=10570
Page 1 of 1

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 09:17 ]
Post subject:  CASIO Privia PX-110

<img src="http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/images/casio.px110.jpg" border=0>

Japp nu ryker det... Pluggar heltid och då hinner jag nu fram till och med juni nästa år inte jobba riktigt heltid, så detta blir för mycket av en lyxartikel.... Nyinköpt för cirka 4 veckor sedan... Nypris inklusive allt; 6500:-....

Ingår gör alltså, förutom pianot, sustainpedal och stället på bilden...

Ett mycket trevligt piano med väl avvägda tangenter och ett mycket trevligt och pianolikt ljud...

(vrak)Pris (för bojare); <h3>3200:-!!!</h3> (exklusive ev. frakt)

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 10:16 ]
Post subject: 

Bumpar efter en timme med en liten länk till tillverkarens hemsida;

http://www.casio.com/products/Musical_I ... os/PX-110/

<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Mrniceguy87 [ 19 Sep 2006, 12:13 ]
Post subject: 

Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 13:18 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 13:20 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Byten kan ev. vara intressanta, så hör av dig om du har ngt intressant att byta med...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Mrniceguy87 [ 19 Sep 2006, 16:57 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ah, okej.
Morgondagen borde funka.

Tyvärr har jag inte mycket i bytesväg, studerar jag också och har fått skära ner på rätt ordentligt på prylarsenalen.

Men nu har jag jobbat en del, så cash finns iaf <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

När under morgondagen har du tid tro? Måste kolla när jag har tillgång till bil.

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 20:31 ]
Post subject: 

Jobbar natt imorgon.. så allt från 14 till typ 19:30...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  ChronicTown [ 19 Sep 2006, 22:27 ]
Post subject: 

Ryker den inte imorgon hugger jag den nog gärna. Meddela gärna här i tråden hur det går. Finns också (numera) i Sthlm.

/David

Author:  Spider-Man [ 19 Sep 2006, 22:54 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ryker den inte imorgon hugger jag den nog gärna. Meddela gärna här i tråden hur det går. Finns också (numera) i Sthlm.

/David


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Japp... skriver i tråden huruvida den blir såld eller inte...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 20 Sep 2006, 16:45 ]
Post subject: 

Återkommer under kvällen och anger om den är såld eller ej...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Edited by - Spider-Man on 20 September 2006 17:35:20

Author:  Spider-Man [ 21 Sep 2006, 02:53 ]
Post subject: 

SÅLT!!!

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/