Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106187
Page 1 of 1

Author:  rag [ 28 Nov 2015, 21:20 ]
Post subject:  Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

Squier Stratocaster Hello Kitty LTD

Pink color

Inget case eller gigbag

Testar trad

http://www.tradera.com/item/301965/2477 ... -kitty-ltd

Author:  vikko98 [ 29 Nov 2015, 13:26 ]
Post subject:  Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD

Är det en sådan här: http://www.savingadvice.com/images/blog ... dition.jpg

/Niklas

Author:  rag [ 29 Nov 2015, 14:21 ]
Post subject:  Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD

vikko98 wrote:



Nej det är den rosa :D

Author:  vikko98 [ 29 Nov 2015, 22:22 ]
Post subject:  Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD

Ok, då är det inte lika intressant tyvärr...

/Niklas

Author:  rag [ 13 Dec 2015, 00:34 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD pink nytt pris

Bump

Author:  zven [ 13 Dec 2015, 22:07 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

pris?

Author:  rag [ 13 Dec 2015, 22:26 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

zven wrote:
pris?



Hade den på 2495:- innan jag satte den på Tradera

Om du vill ha den kan jag ta bort den på Tradera om ingen hunnit bjuda

Author:  Urban [ 14 Dec 2015, 10:36 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

Utan café?
Jag som är så kaffesugen!

Author:  zven [ 14 Dec 2015, 14:10 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

2495:- ink frakt då köper jag den

Author:  rag [ 14 Dec 2015, 16:05 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

zven wrote:
2495:- ink frakt då köper jag den



Sven- tyvärr så hann det budas men nu kanske du kan komma billigare undan om du bjuder....

http://www.tradera.com/item/301965/2477 ... -kitty-ltd

Author:  zven [ 14 Dec 2015, 17:42 ]
Post subject:  Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera

Jo såg det... är ju de svarta som är coolast

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/