| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106187 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rag [ 28 Nov 2015, 21:20 ] |
| Post subject: | Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Pink color Inget case eller gigbag Testar trad http://www.tradera.com/item/301965/2477 ... -kitty-ltd |
|
| Author: | vikko98 [ 29 Nov 2015, 13:26 ] |
| Post subject: | Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD |
Är det en sådan här: http://www.savingadvice.com/images/blog ... dition.jpg /Niklas |
|
| Author: | rag [ 29 Nov 2015, 14:21 ] |
| Post subject: | Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD |
vikko98 wrote: Nej det är den rosa |
|
| Author: | vikko98 [ 29 Nov 2015, 22:22 ] |
| Post subject: | Re: Fender Stratocaster Hello Kitty LTD |
Ok, då är det inte lika intressant tyvärr... /Niklas |
|
| Author: | rag [ 13 Dec 2015, 00:34 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD pink nytt pris |
Bump |
|
| Author: | zven [ 13 Dec 2015, 22:07 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
pris? |
|
| Author: | rag [ 13 Dec 2015, 22:26 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
zven wrote: pris? Hade den på 2495:- innan jag satte den på Tradera Om du vill ha den kan jag ta bort den på Tradera om ingen hunnit bjuda |
|
| Author: | Urban [ 14 Dec 2015, 10:36 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
Utan café? Jag som är så kaffesugen! |
|
| Author: | zven [ 14 Dec 2015, 14:10 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
2495:- ink frakt då köper jag den |
|
| Author: | rag [ 14 Dec 2015, 16:05 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
zven wrote: 2495:- ink frakt då köper jag den Sven- tyvärr så hann det budas men nu kanske du kan komma billigare undan om du bjuder.... http://www.tradera.com/item/301965/2477 ... -kitty-ltd |
|
| Author: | zven [ 14 Dec 2015, 17:42 ] |
| Post subject: | Re: Squier Stratocaster Hello Kitty LTD Testar Tradera |
Jo såg det... är ju de svarta som är coolast |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|