| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Juan Orozco 1979 - SÅLD https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106528 |
Page 1 of 1 |
| Author: | zoork_1 [ 19 Dec 2015, 14:21 ] |
| Post subject: | Juan Orozco 1979 - SÅLD |
Juan Orozco, modell 58-U-81. Mycket bra och välljudande klassisk gitarr. Fint skick för sin ålder (några mindre märken). Fler bilder kan mejlas. ![]() ![]() ![]() Pris 5000:- Kan ev. tänka mig byten |
|
| Author: | Owe Rall [ 21 Dec 2015, 13:43 ] |
| Post subject: | Re: Juan Orozco 1979 - så här i Julklappstider |
Byte mot en Martin 000x1? |
|
| Author: | zoork_1 [ 21 Dec 2015, 22:11 ] |
| Post subject: | Re: Juan Orozco 1979 - så här i Julklappstider |
Tack, men såld.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|