Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Juan Orozco 1979 - SÅLD
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106528
Page 1 of 1

Author:  zoork_1 [ 19 Dec 2015, 14:21 ]
Post subject:  Juan Orozco 1979 - SÅLD

Juan Orozco, modell 58-U-81. Mycket bra och välljudande klassisk gitarr.
Fint skick för sin ålder (några mindre märken). Fler bilder kan mejlas.

Image
Image
Image

Pris 5000:-

Kan ev. tänka mig byten

Author:  Owe Rall [ 21 Dec 2015, 13:43 ]
Post subject:  Re: Juan Orozco 1979 - så här i Julklappstider

Byte mot en Martin 000x1?

Author:  zoork_1 [ 21 Dec 2015, 22:11 ]
Post subject:  Re: Juan Orozco 1979 - så här i Julklappstider

Tack, men såld..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/