| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Epiphany Nighthawk /// BORTBYTT /// https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106755 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Isaac [ 02 Jan 2016, 17:47 ] |
| Post subject: | Epiphany Nighthawk /// BORTBYTT /// |
Hej Fin, soffspelad Epiphone Nighthawk med lite skrap i femlägesswitchen säljes eller bytes mot teleprojekt. Kropp och/eller hals helst. Enklare gigbag att bära bort den i ingår. 1500 :- Finns i Malmö https://www.dropbox.com/s/bc2h11hcya5dh ... 2.JPG?dl=0 |
|
| Author: | BlueOnBlue [ 02 Jan 2016, 19:26 ] |
| Post subject: | Re: Epiphone Nighthawk |
Hej, jag antar att detta är reissue modellen eftersom den saknar mini switch? Hälsningar //BoB |
|
| Author: | Isaac [ 02 Jan 2016, 19:53 ] |
| Post subject: | Re: Epiphone Nighthawk |
Ja, det stämmer. Samt limmad hals och Grover-stämmisar! Mvh Isaac |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|