Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Epiphany Nighthawk /// BORTBYTT ///
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=106755
Page 1 of 1

Author:  Isaac [ 02 Jan 2016, 17:47 ]
Post subject:  Epiphany Nighthawk /// BORTBYTT ///

Hej

Fin, soffspelad Epiphone Nighthawk med lite skrap i femlägesswitchen säljes eller bytes mot teleprojekt. Kropp och/eller hals helst.

Enklare gigbag att bära bort den i ingår.

1500 :-

Finns i Malmö :)

https://www.dropbox.com/s/bc2h11hcya5dh ... 2.JPG?dl=0

Author:  BlueOnBlue [ 02 Jan 2016, 19:26 ]
Post subject:  Re: Epiphone Nighthawk

Hej, jag antar att detta är reissue modellen eftersom den saknar mini switch?

Hälsningar
//BoB

Author:  Isaac [ 02 Jan 2016, 19:53 ]
Post subject:  Re: Epiphone Nighthawk

Ja, det stämmer. Samt limmad hals och Grover-stämmisar!

Mvh
Isaac

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/