| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Ibanez Prestige RG2620QM - såld https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=108082 |
Page 1 of 1 |
| Author: | televinklad [ 08 Mar 2016, 18:44 ] |
| Post subject: | Ibanez Prestige RG2620QM - såld |
En mycket fin RG2620QM från 2004. Mahognykropp med quiltad lönntopp i Transparent Dark Brown. Ibanez sköna Ultra-hals. Fina band å låååg stränghöjd. Spelar som smör i en teflonpanna denna me Nu stämd i D med Ernie Ball 11-49. Helt original vad jag kan se. Litet märke i lacken under halsmicken och en "obligatorisk" kantskada på baksidan. Språjdans nytt Thomann hardcase ingår. Mer specs: http://ibanez.wikia.com/wiki/RG2620QM ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Author: | Scapula [ 09 Mar 2016, 11:22 ] |
| Post subject: | Re: Ibanez Prestige RG2620QM |
PM! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|