Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Ibanez Prestige RG2620QM - såld
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=108082
Page 1 of 1

Author:  televinklad [ 08 Mar 2016, 18:44 ]
Post subject:  Ibanez Prestige RG2620QM - såld

En mycket fin RG2620QM från 2004.
Mahognykropp med quiltad lönntopp i Transparent Dark Brown.
Ibanez sköna Ultra-hals. Fina band å låååg stränghöjd. Spelar som smör i en teflonpanna denna me 8)
Nu stämd i D med Ernie Ball 11-49. Helt original vad jag kan se.
Litet märke i lacken under halsmicken och en "obligatorisk" kantskada på baksidan.
Språjdans nytt Thomann hardcase ingår. Mer specs: http://ibanez.wikia.com/wiki/RG2620QM

Image
Image
Image
Image
Image

Author:  Scapula [ 09 Mar 2016, 11:22 ]
Post subject:  Re: Ibanez Prestige RG2620QM

PM!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/