| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA *SLUT* https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=113921 |
Page 1 of 1 |
| Author: | dr.drygh [ 23 Feb 2017, 21:53 ] |
| Post subject: | Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA *SLUT* |
Fender Clapton Blackie från 2003, nybandad med 6100 av Hasse på Ad Lib, CS '69 pickups. 12.500. *SÅLD* MJT light relic, '59-spec, 9 1/2", 6100, Klein Epic '59. 7.900. *Behåller* HPD-Tele, Fender Baja-kropp, Allpartshals 10", RW slab, 6105, Klein Epic '67 stall, Nocaster '51 hals. 5.900. *SÅLD* Jackson USA Soloist Lightning Sky 1991, OFR, EMG 81 SA SA, ohc, mycket fint skick. 12.500. *SÅLD* Finns en del annat också som inte liras mycket nog, bl.a CS R0 Ice Tea, stärkare, pedutter etc. PM:a om det är något specifikt du behöver eller vill se bilder, orkar inte lägga upp just nu. |
|
| Author: | dr.drygh [ 27 Feb 2017, 20:34 ] |
| Post subject: | Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m |
Bumpar med tänkbara bytesförslag: Riktigt förbannat bra CS-Tele, helst ej överdrivet stentvättad. LP Custom utan plastgreppbräda, gärna vit. Friedman PT, Suhr Badger 18 eller annat högklassigt lågwatts Marshallderivat. För bilder, mejla: dr.drygh@gmail.com |
|
| Author: | Helltorp [ 11 Mar 2017, 01:40 ] |
| Post subject: | Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m |
Intresserad med din Clapton ! Har du några bilder ? |
|
| Author: | dr.drygh [ 11 Mar 2017, 13:09 ] |
| Post subject: | Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m |
Helltorp wrote: Intresserad med din Clapton ! Har du några bilder ? Visst! PM:a din mejladress så skickar jag. |
|
| Author: | crille80 [ 11 Mar 2017, 16:11 ] |
| Post subject: | Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m |
Hej, jag är på jakt efter 4x12. gärna marshall el orange med v30. något du har för avyttring ? Mvh /Crille |
|
| Author: | dr.drygh [ 11 Mar 2017, 17:39 ] |
| Post subject: | Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m |
crille80 wrote: Hej, jag är på jakt efter 4x12. gärna marshall el orange med v30. något du har för avyttring ? Mvh /Crille Inte just nu, använder alla jag har. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|