Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA *SLUT*
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=113921
Page 1 of 1

Author:  dr.drygh [ 23 Feb 2017, 21:53 ]
Post subject:  Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA *SLUT*

Fender Clapton Blackie från 2003, nybandad med 6100 av Hasse på Ad Lib, CS '69 pickups. 12.500. *SÅLD*

MJT light relic, '59-spec, 9 1/2", 6100, Klein Epic '59. 7.900. *Behåller*

HPD-Tele, Fender Baja-kropp, Allpartshals 10", RW slab, 6105, Klein Epic '67 stall, Nocaster '51 hals. 5.900. *SÅLD*

Jackson USA Soloist Lightning Sky 1991, OFR, EMG 81 SA SA, ohc, mycket fint skick. 12.500. *SÅLD*

Finns en del annat också som inte liras mycket nog, bl.a CS R0 Ice Tea, stärkare, pedutter etc. PM:a om det är något specifikt du behöver eller vill se bilder, orkar inte lägga upp just nu.

Author:  dr.drygh [ 27 Feb 2017, 20:34 ]
Post subject:  Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m

Bumpar med tänkbara bytesförslag:

Riktigt förbannat bra CS-Tele, helst ej överdrivet stentvättad.
LP Custom utan plastgreppbräda, gärna vit.
Friedman PT, Suhr Badger 18 eller annat högklassigt lågwatts Marshallderivat.

För bilder, mejla: dr.drygh@gmail.com

Author:  Helltorp [ 11 Mar 2017, 01:40 ]
Post subject:  Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m

Intresserad med din Clapton !
Har du några bilder ?

Author:  dr.drygh [ 11 Mar 2017, 13:09 ]
Post subject:  Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m

Helltorp wrote:
Intresserad med din Clapton !
Har du några bilder ?

Visst! PM:a din mejladress så skickar jag.

Author:  crille80 [ 11 Mar 2017, 16:11 ]
Post subject:  Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m

Hej,
jag är på jakt efter 4x12. gärna marshall el orange med v30. något du har för avyttring ?

Mvh
/Crille

Author:  dr.drygh [ 11 Mar 2017, 17:39 ]
Post subject:  Re: Behöver banta. Strator, Tele, Jackson USA + antagligen m

crille80 wrote:
Hej,
jag är på jakt efter 4x12. gärna marshall el orange med v30. något du har för avyttring ?

Mvh
/Crille

Inte just nu, använder alla jag har.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/