Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

[SÅLD]
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=9775
Page 1 of 1

Author:  Makten [ 14 Jun 2006, 20:01 ]
Post subject:  [SÅLD]

<s>Tech 21 Trademark 10

En mycket trevlig <i>analog"] liten förstärkare men många ljudmöjligheter. Rejält byggd till skillnad från många andra förstärkare i klassen. Är egentligen mycket nöjd med den, men är i behov av pengar och kikar efter nåt ännu mindre, då jag bara spelar väldigt lågt i hemmet.

http://www.tech21nyc.com/tm10.html

<s>1900:-</s> <s>1800:-</s> <font color=red>1700:-</font id=red> I skick som ny, frakt ingår! Roland Microcube kan tas som delbyte.</s>

[url="http://www.giantess.se"]<img src="http://img.photobucket.com/albums/v621/Makten/banners/giantessbanner2_2.gif" border=0>[/url]

Edited by - Makten on 16 June 2006 16:50:54

Author:  bjoel [ 15 Jun 2006, 22:52 ]
Post subject: 

Inget klotter i säljes-trådarna tack. Intresserade köpare får maila Makten direkt. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/