| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| [SÅLD] https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=9775 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Makten [ 14 Jun 2006, 20:01 ] |
| Post subject: | [SÅLD] |
<s>Tech 21 Trademark 10 En mycket trevlig <i>analog"] liten förstärkare men många ljudmöjligheter. Rejält byggd till skillnad från många andra förstärkare i klassen. Är egentligen mycket nöjd med den, men är i behov av pengar och kikar efter nåt ännu mindre, då jag bara spelar väldigt lågt i hemmet. http://www.tech21nyc.com/tm10.html <s>1900:-</s> <s>1800:-</s> <font color=red>1700:-</font id=red> I skick som ny, frakt ingår! Roland Microcube kan tas som delbyte.</s> [url="http://www.giantess.se"]<img src="http://img.photobucket.com/albums/v621/Makten/banners/giantessbanner2_2.gif" border=0>[/url] Edited by - Makten on 16 June 2006 16:50:54 |
|
| Author: | bjoel [ 15 Jun 2006, 22:52 ] |
| Post subject: | |
Inget klotter i säljes-trådarna tack. Intresserade köpare får maila Makten direkt. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|