| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender DG-5 - SÅLD!! https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=9807 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Spider-Man [ 17 Jun 2006, 23:51 ] |
| Post subject: | Fender DG-5 - SÅLD!! |
Ja det är nog lika bra att kränga den... Jag behöver den ju faktiskt inte... Det som medföljer utöver själva gitarren (som är i totalt nyskick) är; några Fender-plektrum, ngn DVD för nybörjare, axelband, Fender stämapparat, ett set Fender 12-52 strängar och en splitterny Warwick-gigbag till guran.... Gitarren låter riktigt bra för sitt pris, och klingar nära inpå som en acke med solid topp... Allt för <font color=red><h2>599:-</font id=red></h2> eller bytes mot exempelvis ngn riktigt rolig pedal... <img src="http://www.fan.com.pl/sklep/images/big/gitary/gitary/fender-0950500.jpg" border=0> <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> Edited by - Spider-Man on 18 June 2006 10:42:21 Edited by - Spider-Man on 28 June 2006 19:37:03 Edited by - Spider-Man on 29 June 2006 16:12:39 |
|
| Author: | Spider-Man [ 18 Jun 2006, 10:41 ] |
| Post subject: | |
Nytt pris.... dock ingår ej någon som helst frakt i detta vrakpris... det blir till att hämta upp guran... ingen som behöver en classy gura till lägereldarna i sommar? <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | Spider-Man [ 28 Jun 2006, 19:37 ] |
| Post subject: | |
Nytt pris... denna gång är det tokrea... kan bytas mot ngn rolig effekt... allt som står angivet medföljer självklart fortfarande... med gigbag och allt.... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | Carl_T [ 28 Jun 2006, 20:09 ] |
| Post subject: | |
Jag vet att du hatar mig, men du har mail ändå <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> --- Defender of 0 postcount threads Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull. |
|
| Author: | Spider-Man [ 28 Jun 2006, 20:11 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Jag vet att du hatar mig --- Defender of 0 postcount threads Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Varför skulle jag göra det? Du har mail tillbaka... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | kkrans [ 28 Jun 2006, 23:49 ] |
| Post subject: | |
Hmm.... Lite sugen är man ju. Månne om man kan provplinka den lite? |
|
| Author: | Spider-Man [ 29 Jun 2006, 00:06 ] |
| Post subject: | |
Jag vet inte om Carl_T var intresserad eller inte... han skickade ett sådant mail, och sedan inget mer... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | Spider-Man [ 29 Jun 2006, 09:07 ] |
| Post subject: | |
Bumpelibump.... gitarren finns fortfarande kvar på tokrea... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | Spider-Man [ 29 Jun 2006, 10:06 ] |
| Post subject: | |
Skicka ett mail om du är intresserad Kkrans... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | SRV Wannabe [ 29 Jun 2006, 11:50 ] |
| Post subject: | |
Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> |
|
| Author: | Spider-Man [ 29 Jun 2006, 16:12 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Du med... och den är din.... jag har inte fått svar från varken Carl_T eller Kkrans... så som sagt är den din... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | kkrans [ 29 Jun 2006, 17:53 ] |
| Post subject: | |
Hihi Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> |
|
| Author: | Spider-Man [ 29 Jun 2006, 18:16 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hihi Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Ja det brukar jag också göra... (två heltidsjobb samtidigt).. så jag vet hur det är... <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Author: | SRV Wannabe [ 29 Jun 2006, 23:43 ] |
| Post subject: | |
Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> |
|
| Author: | Spider-Man [ 30 Jun 2006, 05:35 ] |
| Post subject: | |
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Tack själv... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|