Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Fender DG-5 - SÅLD!!
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=9807
Page 1 of 1

Author:  Spider-Man [ 17 Jun 2006, 23:51 ]
Post subject:  Fender DG-5 - SÅLD!!

Ja det är nog lika bra att kränga den... Jag behöver den ju faktiskt inte... Det som medföljer utöver själva gitarren (som är i totalt nyskick) är; några Fender-plektrum, ngn DVD för nybörjare, axelband, Fender stämapparat, ett set Fender 12-52 strängar och en splitterny Warwick-gigbag till guran.... Gitarren låter riktigt bra för sitt pris, och klingar nära inpå som en acke med solid topp...

Allt för <font color=red><h2>599:-</font id=red></h2> eller bytes mot exempelvis ngn riktigt rolig pedal...

<img src="http://www.fan.com.pl/sklep/images/big/gitary/gitary/fender-0950500.jpg" border=0>

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Edited by - Spider-Man on 18 June 2006 10:42:21

Edited by - Spider-Man on 28 June 2006 19:37:03

Edited by - Spider-Man on 29 June 2006 16:12:39

Author:  Spider-Man [ 18 Jun 2006, 10:41 ]
Post subject: 

Nytt pris.... dock ingår ej någon som helst frakt i detta vrakpris... det blir till att hämta upp guran... ingen som behöver en classy gura till lägereldarna i sommar?

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 28 Jun 2006, 19:37 ]
Post subject: 

Nytt pris... denna gång är det tokrea... kan bytas mot ngn rolig effekt... allt som står angivet medföljer självklart fortfarande... med gigbag och allt....

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Carl_T [ 28 Jun 2006, 20:09 ]
Post subject: 

Jag vet att du hatar mig, men du har mail ändå <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

---
Defender of 0 postcount threads

Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull.

Author:  Spider-Man [ 28 Jun 2006, 20:11 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Jag vet att du hatar mig

---
Defender of 0 postcount threads

Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Varför skulle jag göra det? Du har mail tillbaka...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  kkrans [ 28 Jun 2006, 23:49 ]
Post subject: 

Hmm....

Lite sugen är man ju. Månne om man kan provplinka den lite?

Author:  Spider-Man [ 29 Jun 2006, 00:06 ]
Post subject: 

Jag vet inte om Carl_T var intresserad eller inte... han skickade ett sådant mail, och sedan inget mer...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 29 Jun 2006, 09:07 ]
Post subject: 

Bumpelibump.... gitarren finns fortfarande kvar på tokrea...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  Spider-Man [ 29 Jun 2006, 10:06 ]
Post subject: 

Skicka ett mail om du är intresserad Kkrans...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  SRV Wannabe [ 29 Jun 2006, 11:50 ]
Post subject: 

Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>

Author:  Spider-Man [ 29 Jun 2006, 16:12 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Du med... och den är din.... jag har inte fått svar från varken Carl_T eller Kkrans... så som sagt är den din...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  kkrans [ 29 Jun 2006, 17:53 ]
Post subject: 

Hihi :-)

Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Author:  Spider-Man [ 29 Jun 2006, 18:16 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Hihi :-)

Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Ja det brukar jag också göra... (två heltidsjobb samtidigt).. så jag vet hur det är... <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Author:  SRV Wannabe [ 29 Jun 2006, 23:43 ]
Post subject: 

Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>

Author:  Spider-Man [ 30 Jun 2006, 05:35 ]
Post subject: 

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<font size=1><i>http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Tack själv...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/