Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Stephen Douglas Design Diego Si Fuzz- Såld
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=108575
Page 1 of 1

Author:  Steven [ 04 Apr 2016, 17:25 ]
Post subject:  Stephen Douglas Design Diego Si Fuzz- Såld

Kanonbra si fuzzface-aktig fuzz. Mycket bra dynamik, svarar bra på gitarrens volym. En av dom absolut bästa kisel fuzzfacear jag träffat på. Kanon i ren stärkare också. Hela svepet på fuzzratten användbart. Bra tonkontroll. Inget batteri utan går på vanlig adapterström 9 volt dc.

http://stephendouglasdesign.com/?page_id=255

https://www.youtube.com/watch?v=sX21x71yRW4

Author:  Hyper Pak [ 04 Apr 2016, 23:31 ]
Post subject:  Re: Stephen Douglas Design Diego Si Fuzz

pM :)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/