| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Emma Reezafratzitz. https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=60139 |
Page 1 of 1 |
| Author: | hottahejti [ 04 Jul 2011, 20:01 ] |
| Post subject: | Emma Reezafratzitz. |
Bra skick,dock är gummit under borttaget pga pedalbordstejp. Kan skickas i Postens gröna påse. för 45:- 950:- Eller bytes mot en bra oktavpedal,eller en Fuzzface. "Its the man,not the gears"
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|