Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Emma Reezafratzitz.
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=30&t=60139
Page 1 of 1

Author:  hottahejti [ 04 Jul 2011, 20:01 ]
Post subject:  Emma Reezafratzitz.

Bra skick,dock är gummit under borttaget pga pedalbordstejp.
Kan skickas i Postens gröna påse. för 45:-
950:-
Eller bytes mot en bra oktavpedal,eller en Fuzzface.

"Its the man,not the gears"

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/