Ljudbojen.com
https://www.ljudbojen.com/

Mac - användares mappar
https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=13077
Page 1 of 1

Author:  dynaflux [ 12 Jan 2008, 11:58 ]
Post subject:  Mac - användares mappar

Hur kommer man åt andra användares dokument och mappar på OS X? Jag har själv adminkonto.

Author:  _jesper_ [ 13 Jan 2008, 21:02 ]
Post subject: 

dynaflux wrote:

Hur kommer man åt andra användares dokument och mappar på OS X? Jag har själv adminkonto.


Jag kan inte ett jota om osx men om det är någolunda unix/linux-likt så borde de finnas i

/home/användarnamn/

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/