| Ljudbojen.com https://www.ljudbojen.com/ |
|
| Mac - användares mappar https://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=13077 |
Page 1 of 1 |
| Author: | dynaflux [ 12 Jan 2008, 11:58 ] |
| Post subject: | Mac - användares mappar |
Hur kommer man åt andra användares dokument och mappar på OS X? Jag har själv adminkonto. |
|
| Author: | _jesper_ [ 13 Jan 2008, 21:02 ] |
| Post subject: | |
dynaflux wrote: Hur kommer man åt andra användares dokument och mappar på OS X? Jag har själv adminkonto. Jag kan inte ett jota om osx men om det är någolunda unix/linux-likt så borde de finnas i /home/användarnamn/ |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|