View unanswered posts | View active topics It is currently 06 May 2026, 11:07

Reply to topic  [ 2 posts ] 
Eventide H3000 Ultra Harmonizer SÅLD 
Author Message

Post Eventide H3000 Ultra Harmonizer SÅLD
Detta är det legendariska orginalet. H3000 behöver knappast en större presentation. Pitchshifter, Delay, Reverb, Chorus, Flanger, i exakt realtid och MIDI. Minsta lilla justering är fullt och helt programerbar . Mono eller stereo: Bara att välja. 12 delayer på samma gång eller tolvsträngat är inga problem. Observera att ljuden förvrängs ej! Det du kör in får du också ut helt ofärgat.

Detta är en väldigt extrem och exklusiv burk, för den kreative musikern. Passar i princip på allt, dvs Hanonizern behöver inte nödvändigtvis användas till en gitarr.

Bob Mould, Brian May, Eddie Van Halen, Mick Mars, Paul Richards, Robert Fripp, Steve Vai är några som kör på Eventide Ultra Harmonizers. Och man fattar fort varför när man hör en av dessa burkar.

Jag rekomenderar INTE denna till någon som inte har ro till att läsa och lära sig använda maskinen. Den är väldigt avancerad! Men för den målmedvetne, öppnar sig en ny värld av ljud nyanser som bokstavligen ÄR HELT OTROLIGA!

Dessa riktiga Harmonizers börjar faktiskt få lite samlarvärde, vilket givetvis bara är kul! (Till skillnad från hightech prylar som faller i värde väldigt snabbt.) Jag äger två av dessa Harmonizers och jag behöver numera bara en. Därför erbjuder jag någon att köpa denna. Jag gråter väl inte heller ifall jag inte får sålt denna. Dessa är ju trots allt värda en del pengar.

<font color="red">SÅLD</font id="red">

jonkens[at]bredband.net
070-2601300

/ Jonken

22 Feb 2009, 20:57
Profile

Monterade tillfälligt Harmonizern från racklådan och passade på att ta några fler bilder på den.

Håll till godo!

/ Jonken

24 Feb 2009, 16:36
Profile
Reply to topic   [ 2 posts ]